1. Przygotowanie przesyłki
Pobierz i wypełnij formularz złoszeniowy który jest dostępny na naszej stronie, proszę pamiętać o wszystkich niezbędnych danych, opisz dokładnie usterkę oraz wszystie widoczne uszkodzenia mechaniczne np. (otarcia, rysy, uszkodzona obudowa itp). Zabezpiecz dokładnie sprzęt przy użyciu np. folii bąbelkowej oraz sprawdz czy nie będzie on przemieszczał się wewnątrz paczki podczas transportu.
2. Wysyłka urządzenia
Sprzęt proszę wysłać na adres Astren Serwis telefonów Krystian Preisner dokładne dane są w formularzu złoszeniowym. Urządzenie można wysłać kurierem lub do Paczkomatu KRA66M ul. Orzechowa 5, Kraków 30-422 na parkingu, obok sklepu Top Market.
3. Diagnoza i wycena
Po otrzymaniu Twojej przesyłki, wysyłamy Ci wiadomość e-mail z informacją, w jaki sposób możesz monitorować naprawę online. Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu diagnostyki. Otrzymasz informację odnośnie kosztów oraz czasu naprawy. Na tej podstawie podejmiesz decyzję o naprawie. W przypadu rezygnacji z naprawy Klient ponosi koszty diagnozy oraz przesyłki.
4. Naprawa urządzenia
Sprzęt trafia na stanowisko serwisowe, gdzie pracownik dokonuje naprawy urządzenia używając specjalistycznego sprzętu do przeprowadzenia naprawy.
5. Przed wysyłką testujemy urządzenie
Szanowny Klienci, urządzenie wysyłam tylko wtedy kiedy należność za naprawę zostanie opłaconę. Przed wysyłką urządzenia pracownik sprawdza prawidłowość działania wszystkich podzespołów które zostały naprawiony lub wymienione podczas naprawy. Po pozytywnym przejściu testów urządzenie zostaje zapakowane i wysłany na podany adres który został podany w formularzu zgłoszenia lub do paczkomatu.
6. Wysyłka i odbiór przez klienta
Podczas przyjmowania paczki należy otworzyć ją przy kurierze i sprawdzić czy sprzęt nie jest w żaden spokób uszkodzony mechanicznie. Każda wysłana paczka przez naszą firmę jest ubezpieczona.
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISOWYCH
PRZEZ FIRMĘ ASTREN SERWIS TELEFONÓW GSM:
1. Diagnoza sprzętu w trybie
standardowym trwa 7 dni roboczych. Czas diagnozy/naprawy zależy od
charakteru usterki, które do nas trafiają np.: sprzęt zalany, nie
uruchamia się itp., oraz od dostępności części
zamiennych, które mogę być użyte w
naprawie sprzętu. W przypadku rezygnacji z naprawy serwis pobiera
opłatę za diagnozę w kwocie 70 zł brutto. Jeśli Klient zdecyduje się na
naprawę sprzętu w trybie
przyspieszonym diagnoza jest w tym
przypadku bezpłatna.
2. Diagnoza sprzętu w trybie
przyspieszonym trwa 3-5 dni roboczych. Czas diagnozy/naprawy zależy od
charakteru usterki, które do nas trafiają np.: sprzęt zalany, nie
uruchamia się itp., oraz od dostępności części
zamiennych, które mogę być użyte w
naprawie sprzętu. W przypadku rezygnacji z naprawy serwis pobiera
opłatę za diagnozę w kwocie 100 zł brutto. Jeśli Klient zdecyduje się
na naprawę sprzętu w trybie
przyspieszonym diagnoza jest w tym
przypadku bezpłatna.
3. Diagnoza sprzętu w trybie ekspresowym
rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu urządzenia. Sprzęt zostaje
przekazany na stanowisko serwisowe, gdzie doświadczeni technicy przy
użyciu specjalistycznego
sprzętu przeprowadzają diagnozę. Czas
diagnozy/naprawy zależy od charakteru usterki, które do nas trafiają
np.: sprzęt zalany, nie uruchamia się itp., oraz od dostępności części
zamiennych, które mogę być użyte
w naprawie sprzętu. W przypadku gdy
Klient wyrazi zgodę na naprawę sprzętu, w trybie ekspresowym doliczana
jest dodatkowa opłata w wysokości 150 zł do naprawy. Jeśli Klient
zrezygnuje, z naprawy serwis
pobiera opłatę w kwocie 150 zł brutto za
diagnozę sprzętu, użycie części zamienny oraz poświęcony czas
serwisantów.
4. Informujemy, że nieodebranie sprzętu
w terminie 7 dni od daty poinformowania Klienta, powoduje naliczanie od
tej daty kosztów magazynowych w kwocie 10 zł brutto za każdy dzień
zwłoki. Po kolejnych 2
miesiącach nieodebrania sprzętu uznaje
się za porzucony (w rozumieniu art. 180 i 181 k.c.) i może on zostać
zutylizowany oraz przechodzi na własność Firmy Astren Krystian
Preisner, ul. Orzechowa 7, lokal nr: 17,
30-422 Kraków Krystian Preisner, NIP:
676-253-45-88 REGON: 368003542.
5. Niniejszy dokument potwierdza
przyjęcie przez firmę Astren Krystian Preisner, NIP: 676-253-45-88
REGON: 368003542 ww. sprzętu do naprawy/diagnostyki i jest jedynym
dokumentem uprawniającym do odbioru
sprzętu bez sprawdzania personaliów. W
przypadku braku dokumentu Firma Astren będzie musiała potwierdzić
tożsamość odbierającego sprzęt. Szanowny Klienci nie wydajemy sprzętów
osobą, które nie
dostarczyły sprzętu do serwisu.
6. W tracie przyjęcia sprzętu do serwisu
prosimy o usunięcie kodu blokady lub o podanie serwisantowi. W celu
przeprowadzenia naprawy i pełnej diagnostyki serwisant potrzebuje
odblokować w pełni sprzęt. W
trosce o bezpieczeństwo Państwa danych
znajdujących się na pozostawionym sprzęcie Firma Astren Krystian
Preisner, NIP: 676-253-45-88 REGON: 368003542 zobowiązuje się do
zachowania tajemnicy zawodowej.
Zapewniamy poufność i dyskrecje danych.
7. W tracie przyjęcia sprzętu do serwisu
prosimy o usunięcie kodu blokady lub o podanie serwisantowi. W celu
przeprowadzenia naprawy i pełnej diagnostyki sprzętu serwisant
potrzebuje odblokować urządzenia. W
trosce o bezpieczeństwo Państwa danych
znajdujących się na pozostawionym sprzęcie Firma Astren Krystian
Preisner, NIP: 676-253-45-88 REGON: 368003542 zobowiązuje się do
zachowania tajemnicy zawodowej.
Zapewniamy poufność i dyskrecje danych.
8. Na naprawę sprzętową udziela się 3-6
miesięcy gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych
napraw którę została zapisane w zleceniu w trakcie przyjęcia sprzętu do
serwisu. Naprawy
gwarancyjne są wykonywane przez Serwis
nieodpłatnie z wyłączeniem przypadków określonych w warunkach gwarancji
producenta lub w Regulaminie. Serwis zastrzega sobie prawo do
nieuznania nieodpłatnej
naprawy w ramach gwarancji jeżeli
nastąpiła ingerencja w sprzęt, zostały zerwane plomby gwarancyjne,
sprzęt został uszkodzony mechanicznie lub uszkodzenie jest następstwem
eksploatacji w sposób niezgodny z
przeznaczeniem sprzętu.
9. Czas naprawy gwarancyjnej w przypadku
braków formalnych ze strony Zleceniodawcy (np. braku karty
gwarancyjnej, kopii dokumentu, paragonu/faktury) biegnie od momentu
usunięcia tych braków przez
Zleceniodawcę. Serwis może odmówić
naprawy w przypadku braków formalnych. Reklamacje i gwarancje prosimy
zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@serwistelefonowgsm.pl podając
numer zlecnia oraz dokładny
opis usterki. Firma Astren Krystian
Preisner ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie i naprawę sprzętu, który
został objęty gwarancją. Serwisant przeprowadzki diagnozę urządzenia i
skontaktuje się z Klientem.
10. Czas naprawy gwarancyjnej w
przypadku braków formalnych ze strony Zleceniodawcy (np. braku karty
gwarancyjnej, kopii dokumentu, paragonu/faktury) biegnie od momentu
usunięcia tych braków przez
Zleceniodawcę. Serwis może odmówić
naprawy w przypadku braków formalnych. W przypadku gdy Klient posiada
dokumenty gwarancyjne Firma Astren Krystian Preisner ma 14 dni
roboczych na rozpatrzenie i
naprawę sprzętu, który został objęty
gwarancją.
11. Wysyłka urządzenia Pobierz i
wypełnij formularz złoszeniowy, który jest dostępny na naszej stronie:
www.serwistelefonowgsm.pl, proszę pamiętać o wszystkich niezbędnych
danych, opisz dokładnie usterkę oraz
wszystkie widoczne uszkodzenia
mechaniczne np. (otarcia, rysy, uszkodzona obudowa itp.). Zabezpiecz
dokładnie sprzęt przy użyciu np. folii bąbelkowej oraz sprawdź czy nie
będzie on przemieszczał się wewnątrz
paczki podczas transportu.
12. Po otrzymaniu urządzenia wysyłamy Ci
wiadomość e-mail z informacją, w jaki sposób możesz monitorować naprawę
online. Skontaktujemy się z Tobą po zakończeniu diagnostyki. Otrzymasz
informację o koszta
naprawy oraz ile potrwa naprawa. Na tej
podstawie podejmiesz decyzję o naprawie urządzenia. W przypadku
rezygnacji z naprawy Klient ponosi koszty diagnozy oraz przesyłki.
13. Firma Astren Krystian Preisner nie
ponosi odpowiedzialności za zainstalowane oprogramowanie na sprzęcie
Klienta. Serwis nie odpowiada za próby naprawy na własną rękę, nieudane
próby naprawy w
poprzednich serwisach, jak również za
wady ukryte, które nie zostały ujawnione w momencie przyjmowania
sprzętu do serwisu oraz w trakcie diagnozy.
14. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych w celu zawarcia i realizacji niniejszej umowy na
podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002r. nr 101,
poz. 926 z późniejszymi zmianami).
Administratorem Państwa danych osobowych jest Firma Astren Serwis
Laptopów Kraków Krystian Preisner, NIP: 676-253-45-88 REGON: 368003542
15. Państwa dane osobowe przetwarzane
będą w celu realizacji usług, zawarcie umowy wykonania usługi,
sprzedaży, prowadzenia sprawozdawczości finansowej, wystawienia faktury
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Odbiorcą danych będą
podmioty uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa podmioty
współpracujące z
Administratorem w zakresie realizacji
usług odzyskiwania danych, zewnętrzne biuro podatkowe realizujące
usługi na rzecz Administratora.
16. Państwa dane osobowe przechowywane
będą przez okres 5 lat zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług oraz przez okres związany z przedawnieniem roszczeń wynikający
z przepisów prawa
17. Posiadają Państwo prawo do: żądania
od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
18. Mają Państwo prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia
umowy, realizacji usługi. Brak wskazania danych w zakresie wymaganym
przez
administratora może skutkować brakiem
realizacji usługi. Państwa dane nie będą poddane zautomatyzowanym
podejmowaniem decyzji (profilowaniu). Państwa dane nie będą przekazane
odbiorcy w państwie
trzecim lub organizacji międzynarodowej.
19. Klient przekazujący sprzęt do Firmy
Astren Krystian Preisner, NIP: 676-253-45-88 REGON: 368003542 ul.
Orzechowa 7/Lokal nr: 17, 30-422 Kraków. W celu dokonania
naprawy/diagnozy akceptuje wszystkie
powyższe warunki.